CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 15 April 2012

THE BANG BANG CLUB...

STUDIO KAMI 
 
T-Shirt untuk personal group. STUDIO  KAMI
merupakan sekumpulan sahabat yang kreatif dan meminati bidang yang sama- Fotografi. Bagi yang nak mendapatkan khidmat mereka, atau nak berkongsi minat boleh layari www.faizalsham.com.my
 

3 comments:

Unknown

Bro...ada tempahan tambahan. kali ni nak baju warna laen plak...dorg sebut macam2..levender la apa lah....pastu payment tak dapat penuh lagi...tgah tnggu..then jap gi aku nak balik raub jap sambil2 tu aku kutip duit baju..then baju KRS on the way coming...aku target >30 helai..design dah complete...ada cara tak nak letak publish kat sini...

GiG FaRis Adventure

k.boleh pilih ikut katalog. nnt PM utk detail.. TQ..

faizalsham

bro ada tempahan KRS baru....
XXS - 2
2XL - 1
M - 1

Post a Comment